hello!

hej hej,nu har jag virit hemma ett tagorkade inte blogg precis när jag kom hem.

måste bara bäretta en sak......jag och issa var på birsta samtidgt :P vi gick på exakt samma affärer
men vi mötte alldrig varan .P :P
en sak jag tycker är synd....issa var på "eriks hjälpen" där hittade hon ett jorden runt the sims spel för 30 kr!!!
hon tänkte köpa det åt mig, självklart så vill jag ha det och jag betalar tillbaka, men jag hade mobilen på mig...annars tar jag med mig mobilen överallt men just då hon ringde och smsade då hade jag inte mobilen med mig :( :(!!
så jag fick inget the sims jorden runt för 30 kr :'( :'(

lixom hon kan ju inte köpa ett untan att veta om jag vill ha det eller inte
det skulle se ganska roligt ut om hon kom med det till skolan imorron och ger mig det sen vill hon att jag betalar om du fattar vad jag menar.
men iallafall det här köpte jag på birsta
 
en svart lång kofta med trekvarts ärm
och en vit prickig kortärmad den är lite längre bak än fram, Jätte gullig!
så nu är jag skyldig mamma 300kr :P en hel månads peng

Kommentarer
Postat av: Issa

haha jag tänkte köpa den dära prickiga

2010-06-09 @ 07:19:27
URL: http://issastrandqvist.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0