God natt

hej hej, nu har issa åkt hem 
vi satt vid datan en stund...efter ett tag så blev jag less så vi gick upp och satte
oss ute på gården och pratade en stund.....men issa så är så frusen av sig ville inte sitta ute så länge för att hon frös :P 
då komm jag på en bra ide,
det står en säng ute på verandan? den är jätte mysig
så jag sprang och hämtade kuddar occh filtar så där satt vi och drack vatten och åt äpple :D 
som tur var att issa inte frös,
efter ett tag sprang jag och hämtade en dator :P 
så satt vi och tittade på roliga videor youtube :D
http://www.youtube.com/watch?v=moyV8xwX95w<-------
hahhhaahahha!
både issa och jag kan alla repliker utantill :P
men det blir nog inga mer inlägg idag så jag säger god natt nu

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0