GoD NAtt

hej hej (jag måste verkligen byta ut "hej hej" mot något annat)
ungefär 20 över 8 komm issa :P
vi gjorde inget speciellt....jag visade henna mitt ny städade rum, och sen rotade vi runt efter godis
vi hittade en påse med chip och lite dipp :)
men vi hittade ingen dricka så vi drack det här istället

 
den till vänster är min :P det är is vatten med vidruvor i
faktisk gott . och den till höger är då issas det är jätte svag apelsinsaft 
 
men men jag kommer inte skriva nå mer nu ikväll så jag säger
god natt nu :) sov gott

den här sitter jag och lyssnar på nu min nya favvo låt :P
 if we ever meet again -Tmbaland


Kommentarer
Postat av: Fanny

Förlåt för att du inte fick ett svar på din kommentar! Har haft så himmla trögt internet...

2010-06-13 @ 23:56:33
URL: http://fannyfel.blogg.se/
Postat av: Madde

Kul att du vill vara med i dagens blogg. Nu är vinnarna utsedda. Blev du inte en av dem kommer fler chanser under veckan! Hur mår du idag?

Den där låten är riktigt bra!

Kram

2010-06-14 @ 10:47:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0