Sååå varmt!!

Hejzan....mina bloggläsare, gud så varmt det är!
det är ungefär 30 grader i skuggan, och det har det varit hela dagen.

Jag har gjort ganska mkt idag....när vi vaknade sa pappa att vi skulle gå in till rättviks staden.
så var vi där ett tag..det är ju ganska jobbigt att gå runt i converse när det är 30 grader varmt ute, 
så jag gick runt och sökte en skoaffär, jag hittade en skoaffär men det var bara tant skor där! ;(
jag vill ha ett par "gladiatorskor" det är ju jätte sommriga skor eller så skulle ju ett par ballerinaskor räcka.
men om jag hittar ett par gladiatorskor som jag tycker om så köper jag dom!.

osså när vi komm hem svettades jag JÄTTE mkt! så jag slängde mig i havet :D
det var jätte skönt....och eftersom det är så låång grunt så jag är det jätte varmt...för att vara hav,
det är kanske 22 grader varmt, i havet!

Sen tänkte jag sätta mig och skriva med då skulle vi äta...så nu har vi ätit
osså ska jag springa och dusha, så Hej då

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0