Jag lever...jag lovar!

Hej nu är klockan några minuter över 6 (18:00 :P).

Det har inte hänt så mkt idag för att det är såå kallt och regningt ute,
så det blev inget målning av stugan idag. Pappa tror att det kommer att regna imorron också :(

Som sagt det har inte hänt så mkt...vi har mest tittat på tv, men jag har läst några extra kapitel i "Så Länge Vi Båda Andas" så nu är jag på kapitel 26 det är inte dåligt, imellan kapitel 17 och 26 är det...Hm...121 sidor :D
Det är ju så spännade så jag inte kan sluta!! :/ :P Just nu är jag på kapitlet som heter "Glans".
För er som inte läser twilight eller inte kommit dit än...ni förstår nog inte vad Hon menar "Glans" :P
Aja nu ska jag sätta mig i soffan och Läsa vidare :)

 


Lykke Li - Possibility

 
Bella's Lullaby

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0