Cocoo!

Det är något speciellt med Cocoo!
hon designar jätte coola smycken. jag var precis på hennes hemsidag Cocoo.se
och jag har plockat fram mina favoriter.....


Två JÄTTE snygga armband...



4 stycken jätte söta hår smycken....föll mig i smaken så fort jag såg dom

 
Jätte söta Pease armband!.

 
Rosetter är ju också jätte populära just nu.....dom är väldigt populära hos mig också ^^

 
Ännu fler jätte söta rosetter, Fast det här är ringar! 

 
Jag älskar verkligen hello kitty,
som en hello kitty älskare skulle det vara jätte kul att ha henne på mitt finger.

 
Den här försökte jag vinna när foki hade en tävling, då  fick man välja ett smycke man ville ha....osv osv!

 
Haha! såå söööt, det ser ut som en pytteliten gaffel
 
Jag älskar verkligen system kameror, så det skulle vara kul att ha en runt halsen ^^

 
Den här skulle bara vara kul att ha, Vet inte varför

 
Och till slut Den här, Den är ju såå klock-ren jag älskar ju min Blogg!  





 

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0