Besvikelse efter besvikelse!

Hej (dåligt lästa blogg!) 
I går orkade jag inte blogga för att.....jag inte orkade! det är ju ändå ingen som läser min blogg så!
i går så var jag med issa, vi badade och låg i hängmattan och pratade och lyssnade på musik.
så jag hade inte så mkt att blogga om igår!
JOO! jag fick fler spel till mitt DS i går...jag fick:

Yoshi Touch & go
The urbz- sims in the city
Kawaii koinu
Figure princess :P
Bomberman land touch 2 ! (jag har klarat ut 1:an)
Bomberman Story
Bubble bobble doubel shot
bubble bobbel Revolution
Cooking Mama 3 :P
Mario and luigi bowser inside story
Mysims agents
The legend of zelda :D

dom fick jag! 12 spel...det är inte dåligt

(rubriken är en annan sak jag inte vill berätta)

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0