Sooooo TRUE!♥

- hon älskar när du skriver "godnatt älskling" på kvällen.
- hennes hjärta är som ett hav med hemligheter..
- när hon inte har smink på sig, säg att hon är vacker även om hon ser förjävlig ut..
- hon älskar när du leker med hennes fingrar eller hår när ni myser
- när hon kollar på dina läppar så vill hon kyssa dig..
- när hon kollar på dig och ler och kollar ner i marken så tycker hon du är söt/fin..
- när hon biter sig i läppen vill hon bli kysst..
- om hon är arg / ledsen håll bara om henne..
- när hon puttar bort dig eller slår dig gå efter henne!
- klicka aldrig upptaget när hon ringer, du anar inte hur ont det gör
- när ni är bland folk, håll henne i handen..
- visa att du är stolt över henne, kyss henne framför dina kompisar..
- när ni myser i sängen / soffan, vart som, viska i hennes öra att du älskar henne..
- ring/smsa henne minst en gång om dagen och fråga vad hon gör och hur hon mår..
- När hon säger att hon tycker om dig, Så gör hon det mer än vad du nånsin skulle kunna förstå
- När du krossar hennes hjärta, Försvinner aldrig smärtan
- När hon tittar dig i ögonen, Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän hon gör det
– När hon retar dig, Reta henne tillbaka och få henne att skratta
- När du ser henne, Smyg upp bakifrån och krama om henne
- När hon lutar sitt huvud mot din axel, Lyft upp hennes huvud och kyss henne
- När hon tar ditt favoritplagg, Låt henne ha kvar det på sig så länge hon vill
- När hon säger att det är över, Vill hon fortfarande att du ska vara hennes
-Är tyst, Så rullar det miljoner tankar i hennes huvud.
-Bråkar med dig, Tänker hon djupt.
-Tittar på dig med ögonen fulla av frågor, Så undrar hon hur länge du kommer att vara vid hennes sida.
-Svarar jag mår bra efter några sekunder, Mår hon inte alls bra.
-Tittar sorgset på dig, Undrar hon varför du ljuger.
-Lägger sitt huvud på din axel, Så önskar hon att du är hennes förevigt.
-Försöker få kontakt med dig varje dag, Då söker hon din uppmärksamhet.
-Smsar ofta, Vill hon att du svarar åtminstonde en gång.
-Säger jag älskar dig, Menar hon det!
-Säger att hon saknar dig, Så kan ingen i hela världen sakna dig mer än vad hon gör.
-När hon laddar upp det här vill hon att du ska läsa det.

Älskar diiiig ******* ********!! ♥♥

(hehe.. bara att gissa på vem de kan vara ^^)

Kommentarer
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0