Rubrik: ?

Äntligen har jag tid att sätta mig ner och skriva lite! :)

Jo som vanligt brukar jag vakna...jag vaknade lite senare idag!
osså när jag vaknat så brukar jag göra mig klar osså går jag ut med Elvis!

och på vägen där jag ska gå så ligger det tjära (mamma sa att det var det)
Fast det visste ju inte jag! så jag gick på det med mina NYA skor! :@
och efter något steg så känner jag att mina fötter fastnar i marken!
då gick jag i gräset istället..men vad hände då?, jo det fastnar gräs på skorna! 
Så nu är (typ) sulan på mina NYA skor förstörda :'(. 

Och Elvis hann ju ta några steg på det dära också! *SUCK!*
så på hans tassar så fastnade det grus och gräs och lite små grenar ;O
så jag stod i typ 40 minuter och försökte få bort allt från hans tassar och från mina skor!.
Det är ju bra att allt är borta från hans tassar. men skorna D':

Ja det finns ju inte så mkt mer att göra!
men även att dom som la ut allt "tjära" då, att dom inte ställde ut någon skylt!.

Men nu är jag JÄTTE hungrig..så jag ska gå och äta något!





Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: härligt :) jo bra, vad gör dudå? kram

2010-08-12 @ 21:18:09
URL: http://stjupid.blogg.se/
LÄS DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR!

*Visst vi kan följa varandra på blogloving :)

*jag tycker inte anonyma..så se till att du skriver ditt namn! och blogg om du vill att jag ska svara, eller om du inte har någon blogg kan du ju skriva din e-mail så svara jag där. Eller så svara jag med ett inlägg på bloggen :)

*och jag tycker INTE om när folk skriver dumma saker! sånna kommentarer tas bort!

*och kommihåg att ingen är anonym på internet och att ditt ip nummer alltid loggas!




Här kan du kommentera:

Ditt Lilla Namn
Ska min blogg komma ihåg dig?

E-postadress: (Det är bara jag som kommer se den!)

Din Lilla Blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0